Nasi specjaliści
Magister fizjoterapii, certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej oraz metody NDT BOBATH BASIC, BABY I ADVANCE, Członek Polskiego Stowarzyszenia NDT Bobath, dyplomowany terapeuta zajęciowy, wykładowca.
- 2018-2019 Akademia Humanistyczno-ekonomiczna, studia podyplomowe, kierunek Terapia zajęciowa,
- 2016-2018 Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach wydział: Turystyka i Promocja Zdrowia kierunek: Fizjoterapia ( II stopień zawodowy),
- 2011-2012 Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, studia podyplomowe, kierunek Przygotowanie Pedagogiczne.
- 2009-2011 Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach wydział: Turystyka i Promocja Zdrowia kierunek: Turystyka uzdrowiskowa i odnowa biologiczna ( II stopień zawodowy),
- 2009-2011 Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach wydział: Turystyka i Promocja Zdrowia kierunek: Fizjoterapia ( I stopień zawodowy).
- terapia pacjentów z zaburzeniami wieku rozwojowego,
- terapia pacjentów z zespołami genetycznymi i chorobami neurologicznymi,
- terapia pacjentów z zaburzeniami integracji sensorycznej,
- terapia pacjentów z zaburzeniami ośrodkowego układu nerwowego.
- 2021-obecnie – Centrum Rehabilitacji GRAWITACJA – Członek Zarządu Grawitacja Sp. z o.o. Kierownik zespołu medyczno – terapeutycznego, fizjoterapeuta
- 2015-2020 – Fundacja Pomocy Dzieciom "Kolorowy Świat" w Łodzi
Terapeuta NDT Bobath,
Terapeuta Integracji Sensorycznej,
Terapeuta Zajęciowy,
Lider zespołu rehabilitantów, - 2019 – Społeczna Akademia Nauk w Łodzi - Wykładowca na studiach podyplomowych kierunek Oligofrenopedagogika
- 2014-2015 – Centrum Terapeutyczne NAVITA Sp. Z o.o. Toruń - Terapeuta NDT Bobath
- 2013-2014 BetaMed Katowice - Fizjoterapia dzieci wentylowanych mechanicznie metodą NDT Bobath
- 2013-Turnusy Rehabilitacyjne Intenso Muszyna - Terapeuta NDT Bobath
- 2010-2013 Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii w Chorzowie - stanowisko: samodzielny fizjoterapeuta
- 2020 – Kurs: Hine,
- 2020 – Kurs: Terapia Bazalna,
- 2020 - Szkolenie: Co z tym zezem? Rekomendowane sposoby postępowania terapeutycznego,
- 2019 - Kurs: Zastosowanie elastycznego opatrunku gipsowego w budowie kontroli postawy pacjenta z zaburzeniami neurologicznymi,
- 2019 - Kurs: Równoważenie Strukturalne w pracy z dziećmi z problemami neurologicznymi ,
- 2019 - Szkolenie i laboratorium: Stopa – najnowsze badania i terapie - Prowadzenie: Beverly Cuisic (USA),
- 2019 - Warsztaty: Zaburzenia sensomotoryczne niemowląt w wieku 0 – 12 miesiąca życia - Prowadzenie: Fotini Zografou (Grecja) i Delphini Papazoglou (Grecja),
- 2019 - Kurs: Bayley Scales of Infant & Toddler Development - Prowadzenie: Betty Hutchon (Wielka Brytania),
- 2019- Kurs: Najnowsze spojrzenie na problem spastyczności wśród dzieci z MPD w postaci diplegii / Kurs: Nowe podejście do terapii deformacji stopy - Prowadzenie: Beverly Cusick (USA),
- 2019 - Kurs: Korowe Zaburzenia Widzenia - Prowadzenie: Christine Roman – Lantzy (USA),
- 2018 - Kurs: Rozluźnienie powięziowe w neurologii - Prowadzenie: Wojciech Cackowski, Polska,
- 2018 - Warsztaty: Procesy dynamicznej interakcji, zachodzące pomiędzy funkcjami sensomotorycznymi a widzenia, koniecznymi do jednoczesnej organizacji postawy, ruchów w przestrzeni i uczestnictwa - Prowadzenie: Sarah Capelovitch, NDT Bobath Senior Tutor Christa Scholtz, NDT Bobath Tutor, RPA
- 2018 - Kurs NDT BOBATH ADVANCE Warszawa - Prowadzenie: Zofia Szwilling, NDT Bobath tutor, Polska. Tematyka: Baby Advance,
- 2017 - Szkolenie: Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spectrum autyzmu.
Synapsis – Warszawa, - 2017 - Kurs zaawansowany: Diagnoza procesów integracji sensorycznej dzieci w wieku 1 – 3 lat - Prowadzenie: Małgorzata Karga,
- 2016 - Warsztaty: Przygotowanie obręczy barkowej do funkcji. Koordynacja wzrokowo-ruchowa u dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi. - Prowadzenie: Foteini Zografou – NDT Bobath Tutor, Grecja,
- 2016 - Kurs: Diagnostyka wg. Metody Prechtl’a - Prowadzący Andrea Guzetta.
- 2016 – Kurs - Terapia SI IIº,
- 2015 - Kurs: TIMP - TEST OF INFANT MOTOR PERFORMANCE - Prowadzenie: Maureen Connors Lenke, USA,
- 2015 - Kurs NDT BOBATH ADVANCE Warszawa - Prowadzenie: Josse de Cat, NDT Bobath Tutor, Belgia. Tematyka: chód
- 2015 - Kurs Integracja Sensoryczna Iº - Prowadzenie: Małgorzata Karga,
- 2014 - Kurs NDT BOBATH BABY w Ostravie - Prowadzenie: Zofia Szwiling, NDT Bobath Tutor, Polska. Theodore Blom, NDT Bobath Tutor, Grecja. Foteini Zografou – NDT Bobath Tutor, Grecja,
- 2014 - Prowadzenie: Connie Schmitt – Baerend,
- 2014 - Kurs PNF BASIC 2014;
- 2013 - Kurs NDT BOBATH BASIC w Krynicy Zdroju - Prowadzenie: Senior Instruktor NDT Bobath Liana Milioti. Theodore Blom, NDT Bobath Tutor, Grecja. Foteini Zografou – NDT Bobath Tutor, Grecja.
Fizjoterapeutka uroginekologiczna: Magister fizjoterapii, fizjoterapeutka uroginekologiczna z akredytacją Polskiego Towarzystwa Uroginekologicznego.
-
2011-2014 Uniwersytet Medyczny, Wydział Wojskowo-Lekarski, Kierunek Fizjoterapia, studia licencjackie
-
2014-2017 Uniwersytet Medyczny, Wydział Wojskowo-Lekarski, Kierunek Fizjoterapia, studia magisterskie
- terapię mięśni dna miednicy u kobiet (nietrzymanie moczu, parcia naglące, bolesne stosunki, bolesne miesiączki, zespoły bólowe miednicy mniejszej, obniżenie narządów miednicy mniejszej)
- terapię rozejścia mięśni prostych brzucha
- terapię kobiet w ciąży (dolegliwości bólowe w ciąży, aktywność fizyczna w ciąży, przygotowanie do porodu)
- terapię kobiet po porodzie
- terapię blizn
- profilaktykę okołoporodową
- terapię pacjentek z endometriozą
-
2021-obecnie HoliClinic
-
2021-obecnie Przychodnia Salve Łagiewnicka
-
2018-2021 Centrum Medyczne Bimed
-
2017-2018 Klub sportowy Mrs. Sporty
-
2012 Kurs masażu klasycznego i sportowego, Intermedicus
-
2016 Kurs PNF I stopnia, Rehaplus Warszawa
-
2020 Szkolenie ABC Uroginekologii- Dr J. Kociszewski, Renort Słuchając Ciała
-
2020 Kurs Techniki osteopatyczne w ginekologii i położnictwie, Medcoach M. Szkolnicki
-
2020-2021 Kurs Fizjoterapia w nietrzymaniu moczu i stolcu oraz w obniżeniu narządów miednicy mniejszej, Rehaplus Warszawa, zakończony uzyskaniem tytułu Terapeuty Uroginekologicznego PTUG
-
2020 Warsztaty Endometrioza, Medcoach M. Szkolnicki
-
2020 Szkolenie Vulvodynia, Medcoach
-
2020 Szkolenie „Poród naturalny a cięcie cesarskie – jak wspomóc kobietę w powrocie do sprawności”, Medcoach
-
2020 Kurs „Ćwiczenia w korekcji rozejścia mięśni brzucha (DRA)”, K.Witek-Sokołowska
-
2021 Konferencja „Ochrona czy nacięcie? O kroczu interdyscyplinarnie.”, Wertkalnie.com
-
2021 Kurs Terapia Wisceralna, Healthconcept, M. Szkolnicki
-
2021 Kurs Rehabilitacja dna miednicy Mirosława Wiechetek
-
2022 Warsztat gabinetowy ULTRASONOGRAFIA I PESSAROTERAPIA W FIZJOTERAPII UROGINEKOLOGICZNEJ Fizjo Psyche Intima
- 1998 - 2004 Uniwersytet Medyczny w Łodzi
- 2003 - 2004 Uniwersytet w Murcii - Hiszpania
- 1994 - 1998 I Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Jagiełły w Płocku
- leczenie zachowawcze i operacyjne pacjentów z mózgowym porażeniem dziecięcym (podanie toksyny botulinowej, operacje rekonstrukcji biodra i osteotomii kości długich, rekonstrukcje stopy, dobór ortez);
- leczenie operacyjne niedowładów ręki w przebiegu mózgowego porażenia dziecięcego i innych chorób neurologicznych;
- leczenie operacyjne wad ręki (syndactylie, palce dodatkowe, deformacje palców, hipoplazje kciuka, ręka rozszczepiona i inne);
- leczenie zachowawcze i operacyjne wad narządu ruchu (dysplazja stawów biodrowych, stopa końsko-szpotawa);
- leczenie operacyjne złamań u dzieci;
- leczenie urazów sportowych głównie stawu skokowego i kolanowego;
- leczenie operacyjne narządu ruchu w przebiegu innych chorób nerwowo-mięśniowych;
- leczenie operacyjne urazów i dysfunkcji ręki po urazach (rekonstrukcje ścięgien i nerwów);
- leczenie zmian kostnych u dzieci;
- Leczenie operacyjne pacjentów kostnieniem niedoskonałym (OI).
- Uczestnik licznych zagranicznych stażów.
- Carolina Medical Centre – Warszawa 2012r.;
- Klinika Ortopedii i Traumatologii I Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Karola w Pradze 2015r., Oddział Ortopedii Dziecięcej;
- Klinika Ortopedii Dziecięcej, Uniwersytet w Lueven- Belgia, staż dotyczący neuroortopedii pod kierunkiem prof. G. Molenaers 2020 r.
- 2005r. - obecnie - Adiunkt w Klinice Ortopedii i Traumatologii Instytut „Centrum Zdrowia Matki Polki” w Łodzi.
- 2005r. - 2012r. - Studia doktoranckie na Wydziale Wojskowo - Lekarskim w Łodzi, obrona doktoratu z wyróżnieniem „Porównanie skuteczności leczenia różnymi metodami torbieli kostnych u dzieci i dorastających”.
-
Kursy Mikrochirurgii – European Surgical Institute – Hamburg, Poznań, Wrocław, Timisoara - Rumunia.
-
Kurs “Sonography of the hip” Stolzalpe – Austria (prof. Graff).
-
Metoda Ponsetiego w leczeniu wrodzonej stopy końsko-szpotawej pod kierunkiem Prof. Morcende – Poznań.
-
Kursy dotyczące artroskopii kolana – Platting – Niemcy, Tuttlingen - Niemcy.
-
AO kursy z zakresu chirurgii urazowej kończyny górnej i miednicy Graz - Austria, Dortmund - Niemcy.
-
Kurs zastosowanie toksyny botulinowej w leczeniu dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym - Warszawa 2014 r.
-
EPOS BAT Advanced Course: Pediatric Hand and Upper Extremity Surgery Orthopaedic Speising Hospital | Vienna | Austria
-
EPOS BAT Advanced Course: Hip surgery from infancy to young adulthood | Geneva | Switzerland
-
EPOS BAT Sport’s Med Advanced Course: Cadaver Workshop. Knee and ankle joints in children and adolescents | Geneva | Switzerland
-
EPOS BAT Advanced Course: Management of patients with Cerebral Palsy, Orthopaedic Speising Hospital | Vienna | Austria
-
Symposium on Surgery of the Spastic Upper Limb, Paris - Institut de la Main, Uniwersytet w Wenecji
- Lekarz pediatra
- Członek Towarzystw:
- Polskie Towarzystwo Pediatryczne
- Polskie Towarzystwo Wakcynologii
- Polskie Towarzystwo Konsultantów i Doradców Laktacyjnych
- 2018 – Zakład Żywienia i Epidemiologii Wydziału Nauk o Zdrowiu UM, studia doktoranckie
- 2016 – 2017 Centrum Nauki o Laktacji / Certyfikowany Doradca Laktacyjny
- 2005 – 2011 Uniwersytet Medyczny w Łodzi kierunek: lekarski
- karmienie naturalne
- zaburzenia karmienia dzieci i niemowląt
- wspomaganie prawidłowego rozwoju
- 2018 – lekarz pediatra POZ
- 2017 – indywidualna praktyka lekarska – doradztwo laktacyjne
- 2018 – 2021 lekarz rezydent – Oddział Dziecięcy Pabianickie Centrum Medyczne
- 2012-2018 lekarz rezydent ICZMP
-
2020 r. Problematyka wczesnej interwencji i zdrowia psychicznego małych dzieci. IMiDz
-
2020 r. Diagnostyka i opieka medyczna nad pacjentami z WWM – Rola lekarzy POZ/pediatrów, IMiDz
-
2019 r. Trudności w karmieniu i jedzeniu. Diagnoza i elementy terapii karmienia wg standardu Szkoły Terapii Karmienia Od Pestki do Ogryzka
-
2018 r. Pediatric Advanced Life Support. American Heart Association. Medycyna Praktyczna
-
2018 r. Neurodiagnostyka – Rozwój dziecka 1-2 rok życia, wczesne zaburzenia neurorozwojowe, diagnostyka – co każdy lekarz wiedzieć powinien. Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny w Warszawie
-
2018 r. Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym. Instytut Edukacji Logopedycznej w Lublinie
-
2018 r. Skala oceny noworodka. Centrum NBAS w Polsce.
-
2018 r. Żywienie dzieci w różnych jednostkach chorobowych Klinika Pediatrii WUM
-
2018 r. Dziecko i rodzic w gabinecie lekarskim Ambulatorium stresu
-
2018 r. Podstawy Karmienia Terapeutycznego Instytut Edukacji Logopedycznej
-
2018 r. Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu Fundacja Synapsis
-
2017 r. Podniesienie kompetencji lekarzy w ramach kształcenia podyplomowego z zakresu ortopedii dziecięcej. Klinika Chorób Kręgosłupa i Ortopedii Dziecięcej UM w Poznaniu
-
2017 r. Problemy w laktacji. Centrum Nauki o Laktacji w Warszawie
-
2016 r. Stosowanie 4-cyfrowego Kwestionariusza Diagnostycznego FASD w praktyce, ilościowej diagnozie zaburzeń ze Spektrum Poalkoholowych Wrodzonych Zaburzeń Rozwojowych w zespołach interdyscyplinarnych Centrum Terapii Dzieci i Dorosłych Neurostyk
-
2015 r. Szczepienia ochronne u dzieci Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie
-
2015 r. Neurorozwojowa diagnostyka i rehabilitacja niemowląt i dzieci starszych REHASTART
-
10/2015 do 06/2016 Uniwersytet Gdański, studia podyplomowe, kierunek neurologopedia
-
10/2014 do 06/2015 Uniwersytet Gdański, studia podyplomowe, kierunek wczesna interwencja logopedyczna
-
10/2008 do 02/2010 Uniwersytet Łódzki, studia podyplomowe, kierunek logopedia z emisją głosu
-
10/2003 do 05/2008 Uniwersytet Łódzki, studia magisterskie, kierunek filologia polska, specjalizacja: językoznawstwo.
-
terapię pacjentów z opóźnionym lub zaburzonym rozwojom mowy o rożnej etiologii (wady genetyczne, zaburzeni rozwojowe, całościowe zaburzenia rozwojowe)
-
terapia dysleksji (wad wymowy)
-
stymulację rozwoju poznawczego dzieci zgodnie z zasadami Metody Krakowskiej ®
-
terapię polisensoryczną
-
wczesną naukę czytania (indywidualnie dopierana metoda: czytanie globalne, symultaniczno-sekwencyjna metoda czytania, czytanie sylabowe, czytanie metodą glottodydaktyczną B. Rosławskiego i inne).
-
2021-obecnie – Centrum Rehabilitacji GRAWITACJA – neurologopeda, trener I stopnia Sensoplastyki, logopeda prowadzący zajęcia grupowe z zakresu logorytmiki.
-
03/2014 do 02/2021 Poradnia psychologiczno - pedagogiczna w Sopocie, neurologopeda
-
01/09/2014 do 30/09/2015 konsultant/szkoleniowiec Szkoła Rodzenia Super Mama Gdańsk
-
10/2017 do 08/2020 Centrum Terapii Autyzmu SOTIS - Gdynia
-
01/2015 do 05/2018 Nasz Wspólny Świat - Przedszkole Montessorii - Sopot
-
09/2016 do 10/2017 NZOZ Przychodnia Brzeźno - Gdańsk
-
2018 KOLD– Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – test do diagnozy dzieci w wielu od 1 miesiąca do 9 roku życia ( dr Joanna Gruba)
-
2018– Jak pomóc dziecku z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego (APD) w szkole i w życiu codziennym – terapeutyczne zastosowanie systemów FM.
-
2018 – First Aid szkolenie z zakresu ratownictwa medycznego i pierwszej pomocy.
-
2014 – Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami autystycznymi. (Sotis)
-
2015 Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania® Centrum Metody Krakowskiej (dr Katarzyna Sedivy).
-
2015 Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgi. Centrum Metody Krakowskiej (dr hab. Marta Korendo)
-
2015 Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją. Centrum Metody Krakowskiej (dr Zdzisława Orłowska-Popek).
Magister logopedii, neurologopeda kliniczny, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej.
Terapeuta miofunkcjonalny wg koncepcji Anity Kittel
Terapeuta komunikacji alternatywnej i wspomagającej symbolami PECS
Członek Polskiego Towarzystwa Logopedycznego
Terapeuta ręki
Wykonuje zabiegi z zakresu kinesiotapingu logopedycznego i elektrostymulacji mięśni twarzowych
Posiada uprawnienia do przeprowadzenia diagnozy standaryzowanymi narzędziami TRJ i KOLD-
2020 - 2022 Neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną - studia podyplomowe Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
-
2017-2018 Neurologopedia - studia podyplomowe Uniwersytet Łódzki Wydział Filologiczny
-
2016-2018 Logopedia, studia II stopnia Uniwersytet Łódzki Wydział Filologiczny
-
2013-2016 Logopedia z audiologią, studia I stopnia Uniwersytet Łódzki Wydział Filologiczny
- dzieci z dyzartrią o podłożu mózgowego porażenia dziecięcego
- dzieci z samoistnym opóźnionym rozwojem mowy (SORM)
- dzieci z opóźnionym rozwojem mowy powstałym w wyniku wad i zaburzeń rozwojowych, neurologicznych, genetycznych (NORM)
- dzieci z miofunkcjonalnymi zaburzeniami ustno-twarzowymi
- dzieci z zaburzeniami połykania (dysfagii)
- dzieci z zaburzeniami artykulacji
- 2022 neurologopeda w Centrum Medycznym „JuniorMed” w Łodzi obecnie
- 2018 neurologopeda, właściciel w Centrum diagnostyczno-terapeutycznym „ŚWIAT GŁOWY I MOWY” w Łodzi
- 2018 neurologopeda w Fundacji „Kolorowy Świat” w Łodzi
- 2017-2018 logopeda w Ośrodku Wczesnej Interwencji w Zgierzu
- 2017 logopeda w Niepublicznej Poradni Logopedycznej w Pabianicach
- Opóźniony rozwój mowy - prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne
- Najnowsze tendencje w badaniach nad rozszczepem wargi i podniebienia
- Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych
- Diagnozowanie wad narządu żucia i planowanie leczenia we współpracy ortodonty z logopedą
- Masaż logopedyczny - moduł I i II
- Nadmierne ślinienie się - techniki terapeutyczne
- Elektrostymulacja w logopedii
- Konferencja pt. Wczesna interwencja logopedyczna dziecka z dysfunkcją neuromotoryczną
- Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia
- Stosowanie Testu Rozwoju Językowego
- Wykorzystanie testu Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD
- Integracja odruchów ustno-twarzowych wg koncepcji Svetlany Masgutovej- poziom I i II
- Picture Exchange Communication System- poziom I
- Diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
- Konferencja pt. Logopedia wobec wyzwań i zagrożeń XXI wieku
- Karmienie małego dziecka- wieloaspektowość w terapii. Podejście interdyscyplinarne
- Jedzenie doustne wyzwaniem dla dzieci karmionych przez sondę lub PEGa
- Stymulowanie dziecka z dysfunkcją neuromotoryczną w odniesieniu do poznania polisensorycznego
- Trening karmienia logopedycznego od podstaw
- Od dźwięcznego odbicia do mowy przełykowej- wprowadzenie w terapię logopedyczną osób po laryngektomii
- II Łódzkie Seminarium Logopedyczne pt. Mutyzm w teorii i praktyce logopedycznej, psychologiczno-pedagogicznej i medycznej
Jestem pedagogiem specjalnym, który od ponad 17 lat prowadzi terapię dzieci i młodzieży, zarówno w normie rozwojowej, jak i różnymi deficytami rozwojowymi, wykorzystując przy tym metody i techniki, pozwalające na aktywne włączanie dziecka w proces nauczania, terapii i zabawy. Jestem certyfikowanym terapeutą Integracji Sensorycznej. W swojej pracy wykorzystuję także terapię pedagogiczną i terapię ręki. Każdego dnia staram się wspierać wszechstronny rozwój moich podopiecznych, dopasowując konkretne formy aktywności do ich zainteresowań i możliwości.
- Uniwersytet Łódzki – licencjat - 2005
Pedagogika - edukacja specjalna - Kolegium Nauczycielskie w Zgierzu – 2005
Pedagogika specjalna – oligofrenopedagogika - Uniwersytet Łódzki – magister – 2007
Pedagogika rewalidacyjna - Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi 2006
studia podyplomowe - Zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna - Uniwersytet Łódzki - 2008
studia podyplomowe - Fizyka i matematyka dla pedagogów specjalnych
Kwalifikacja do nauczania fizyki i matematyki w szkołach podstawowych specjalnych oraz do pracy
w charakterze nauczyciela wspomagającego
-
2005 – 2021 nauczyciel – terapeuta w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 176 w Łodzi
-
2021 – obecnie - pedagog specjalny, nauczyciel współorganizujący kształcenie w Szkole Podstawowej nr 184 w Łodzi
-
2001 – obecnie Grawitacja, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta ręki,
- Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli 2011
kurs kwalifikacyjny - Terapia pedagogiczna - Procentrum - Terapia ręki 2016
- Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej – 2018
szkolenie I-go stopnia w zakresie terapii Integracji Sensorycznej - Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej – 2020
kurs terapia neurotaktylna - Rehamax 2021
szkolenie II-go stopnia w zakresie terapii Integracji Sensorycznej - “Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – Szkolny Program Interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integrację odruchów oraz ocenę neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP”
- „Najpierw zapytaj o zgodę – zlęknione niejadki, niespokojne posiłki” – szkolenie dla terapeutów żywienia
- „Funkcjonowanie wzrokowe dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną, a praca w gabinecie terapeutycznym”
- Konferencja Terapeutów SI Małe dziecko do 6 r.ż. w gabinecie terapeuty SI
Certyfikowany Terapeuta Konopny, Zielarz i Fitoterapeuta
Mama chłopca leczonego kannabinoidami po resekcji guza OUN
-
2021-2022 Instytut Zielarstwa Polskiego i Terapii Naturalnych; Kurs Zawodowy: Konopie w medycynie i fitoterapii: Terapeuta Konopny
-
2021-2022 Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu – 1,5 studia podyplomowe kierunek: Zielarz - Fitoterapeuta
-
2012-2013 Zarządzanie Jakością w sektorze spożywczym – Specjalista do. HACCP
-
2007-2012 Politechnika Łódzka wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności
- Naturalne wsparcie zdrowia w profilaktyce i leczeniu chorób
- Wdrażanie i wspieranie terapii opartej o kannabinoidy
- Podsumowanie doświadczenia zawodowego
- 2014-2022 Barry Callebaut Laborant Mikrobiolog
- 2012-2013 Polmos Żyrardów Kontroler Jakości
- 2021-2022 Instytut Zielarstwa Polskiego i Terapii Naturalnych; Kurs Zawodowy: Konopie w medycynie i fitoterapii: Terapeuta Konopny
- 2021-2022 Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu – 1,5 studia podyplomowe kierunek: Zielarz-fitoterapeuta
Magister pedagogiki specjalnej, tyflopedagog, terapeuta widzenia. Specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z niepełnosprawnościami
-
Wyższa Szkoła Uni-Terra w Poznaniu 2018 - 2019
Tyflopedagogika z elementami grafiki komputerowej
Studia podyplomowe -
Uniwersytet Gdański 2012 - 2014
Kierunek: Pedagogika specjalna
Specjalność: Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z niepełnosprawnością -
Studia II stopnia stacjonarne
Uniwersytet Gdański 2009 - 2012
Kierunek: Pedagogika
Specjalność: edukacja niepełnosprawnych intelektualnie z terapią indywidualną -
Studia I stopnia stacjonarne
-
Wspomaganie rozwoju dzieci z niepełnosprawnością wzrokową
-
Terapia dzieci ze złożoną niepełnosprawnością
-
Terapia dzieci urodzonych przedwcześnie
-
Terapia dzieci, które na skutek uszkodzenia ośrodkowego układu nerwowego doświadczają osłabionego widzenia
-
Ośrodek Wczesnej Interwencji w Zgierzu
Pedagog specjalny 01.06.2022 – obecnie -
Ośrodek Wczesnej Interwencji i Wspomagania Rozwoju w Gdańsku
Terapeuta widzenia 20.01.2020 – 31.05.2022 -
Niepubliczna Poradnia Wspomagania Rozwoju „Po Drodze” w Gdańsku
Terapeuta 01.12.2017 – 31.05.2022 -
Przedszkole nr 57 w Gdańsku
Nauczyciel wspomagający 01.09.2016 – 28.02.2020 -
Specjalistyczne Usługi Opiekuńcze (Stowarzyszenie Pomocy Osobom Autystycznym w Gdańsku)
Terapeuta 01.11.2016 – 30.09.2017 -
Specjalistyczne Usługi Opiekuńcze (Świat Autyzmu w Gnieżdżewie)
Terapeuta 01.01.016 – 15.08.2016 -
Pierwsze Przedszkole Integracyjne w Pucku
Nauczyciel prowadzący, Terapeuta 01.09.2015 – 15.08.2016 -
Terapia i Wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży w Gdyni
Terapeuta 01.07.2014 – 30.04.2015 -
Ośrodek Rehabilitacyjno - Edukacyjno – Wychowawczy w Gdyni
Praktykantka luty-marzec 2012
Funkcjonalna ocena i terapia widzenia dzieci słabowidzących ( Stowarzyszenie „Tęcza” w Warszawie prowadzenie: dr Małgorzata Walkiewicz-Krutak)
CVI – fundamenty diagnozy i terapii (szkolenie online prowadzenie: dr C.Roman-Lantzy)
Co z tym zezem? Postępowanie terapeutyczne z pacjentem zezowym (Dzielny Miś w Warszawie prowadzenie: dr Agnieszka Rosa)
Mózgowe uszkodzenia widzenia i trudności wzrokowe uwarunkowane nieprawidłowym funkcjonowaniem układu nerwowego w fizjoterapii i rehabilitacji wzroku (WYSPA w Gdańsku)
Funkcjonowanie wzrokowe dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną a praca w gabinecie (Wzrooko – Rehabilitacja Wzroku, Optometria Anna Jarosz)
Ortoptyka – podstawy diagnozy i rehabilitacji. Znaczenie prawidłowego widzenia a trudności szkolne (Centrum Wspomagania Rozwoju w Warszawie)
Optodysleksja (Pomorski Cech Optyków w Gdańsku prowadzenie: Barbara Pakuła)
Zaburzenia napięcia mięśniowe u dzieci do pierwszego roku życia - szkolenie online (Centrum Dziecka w Gdańsku)
Terapia dziecka urodzonego przedwcześnie - szkolenie online (Centrum Dziecka w Gdańsku)
Terapia małego dziecka z obciążonym wywiadem neurologicznym - szkolenie online (Centrum Dziecka w Gdańsku)
Rehabilitacja wzroku. Diagnoza oraz tworzenie indywidualnego programu terapeutycznego - szkolenie online (Centrum Dziecka w Gdańsku)
Dostosowanie otoczenia i materiału wzrokowego dla dzieci szkolenie online (Centrum Dziecka w Gdańsku)
Dostosowanie otoczenia i materiału wzrokowego dla dzieci - szkolenie online (Centrum Dziecka w Gdańsku)
Światło, ruch, dźwięk i aktywność okiem terapeuty widzenia - szkolenie online (Centrum Dziecka w Gdańsku)
Dziecko słabowidzące w przedszkolu i szkole Dziecko słabowidzące w przedszkolu i szkole – jak mu pomóc (Centrum Dziecka w Gdańsku)
Vademecum u wzroku dla terapeutów dziecięcych - szkolenie online (Terapeuci na walizkach)
Widzenie - rozwój, zaburzenia i ćwiczenia – szkolenie online (Akademia Ćwiczę Oko)
Ocena i rozwój umiejętności widzenia w pierwszym roku życia - szkolenie online (Akademia Ćwiczę Oko)
Optodysleksja i kolorowe maski - szkolenie online (Akademia Ćwiczę Oko)
Korowe zaburzenia widzenia – podstawowe zagadnienia - szkolenie online (Akademia Ćwiczę Oko)
Zaburzenia widzenia a problemy z nauką - szkolenie online (Akademia Ćwiczę Oko)
Niedowidzenie - szkolenie online (Akademia Ćwiczę Oko)
Terapia Ręki I i II stopnia (Acentrum- Edukacyjno-Rehabilitacyjne Centrum Wspierania Rozwoju w Warszawie)
Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w oparciu o Program Terapii Ręki (Acentrum- Edukacyjno-Rehabilitacyjne Centrum Wspierania Rozwoju w Warszawie)
Masaż sensoryczny kończyny górnej i ręki + ćwiczenia aktywizujące rękę - szkolenie online (Acentrum- Edukacyjno-Rehabilitacyjne Centrum Wspierania Rozwoju w Warszawie)
Kurs elementarny z Systemu Językowo-Migowego (Polski Związek Głuchych w Gdańsku)
Ocena efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących z użyciem narzędzia
„Sprawdź jak się porozumiewam” - diagnoza AAC (dr Magdalena Grycman)
MAKATON poziom podstawowy i zaawansowany (PRKM- dr Bogusława B. Kaczmarek)